Bratari din cupru cu Floarea Vietii

Bratarile din cupru sunt gravate manual cu simbolul floarea vietii. Inainte de a comanda o bratara de cupru am nevoie de o masura exacta in centimetri a incheieturii mainii intrucat eu creez bratari de cupru pentru fiecare persoana in parte. Pentru intrebari sau comenzi bratari de cupru aveti telefon: 0759.165.234 sau e-mail: hadaruga.mihai@yahoo.com
Bratari cupru - tel: 0759.165.234

 

Bratarile de cupru cu floarea vietii sunt realizate integral manual. Floarea vietii este gravata manual pe bratara de cupru. Eu nu folosesc masini de gravat si nici nu folosesc sabloane cu acizi pentru bratarile de cupru. La alegerea dumneavoastra pot sa gravez pe bratara din cupru orice alte simboluri daca nu sunt foarte complicate. Practic desenez cu un marker simbolul respectiv pe bratara din cupru apoi urmeaza gravura facuta cu mana, cu un biax Dremel.
Inainte de a comanda o bratara de cupru am rugamintea sa va masurati incheietura mainii si sa-mi dati massura exacta in centimetri, intrucat eu creez bratari de cupru pentru fiecare  persoana in parte.
Bratara din cupru se poarta in general in scop terapeutic , pentru protectie energetica in cazul in care prezinta pe bratara de cupru diferite simboluri ssau pur si simplu pentru frumusetea ei medievala.
Pentru comenzi bratari de cupru aveti telefon: 0759.165.234 sau e-mail: hadaruga.mihai@yahoo.com.
Mai multe exemple cu bratari din cupru vedeti aici pe site: https://hadarugart.weebly.com/

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Creez manual bratari de cupru